reklama

Korupcia podľa protivládnych politických exponentov

Práve som dočítal článok Volič vlády: Korupcia rastie. (http://www.sme.sk/c/4242102/volic-vlady-korupcia-rastie.html)  Odhliadnuc od všetkých faktov a informácií, najviac ma zaujala veta resp. vety hovorkýň a to konkrétne:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Odhliadnuc od všetkých faktov a informácií, najviac ma zaujala veta resp. vety hovorkýň a to konkrétne:

  •  „Pán Mesežnikov a jeho inštitút sa zásadne profilujú ako protivládni politickí exponenti,“ povedala hovorkyňa Smeru Katarína Kližanová Rysová.

  • „IVO nie je pre nás dôveryhodnou inštitúciou,“napísala aj tlačová tajomníčka SNS Jana Benková..

V súvislosti s uvedeným, ma zaujal hlavne ten fakt, ktorý tvrdenie pani Rysovej jasne dokazuje, že ako ten pán Mesežnikov našiel 1301 respondentov protivládne zameraných. Alebo ako si dokázal vymyslieť práve to, že tretina voličov smeru má taký a taký názor. Mňa takáto práca fascinuje. Je úžasné robiť to takto. Rád by som sa u Vás učil majstre Mesežnikov. 

A ešte úžasnejšie je, keď zlodej kričí, chyťte zlodeja. Ale veď najlepšia obrana je útok, predsa. V tejto súvislosti ma len tak napadla otázka, že: Ako môže byť tlač provládna, keď vláda je proti tlačová?

A inak pani Katarína Kližanová Rysová, ste na zožratie. Váš výzor, Vaša artikulácia,mimika, tie pojmy čo používate, tie Vaše okuliare ale hlavne tie Vaše myšlienky. Ako Vy viete oceniť prácu jednoduchého občana tohto štátu či je už provladny alebo protivládny. 

To všetko je fakt na zožratie. Dúfam, že naša história Vás zožerie čo najskôr.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PS: To, že je tu korupcia, to ma Vôbec nezaujíma a netrápi. Ale aj tak je to v poriadku, lebo aj ja som PROTIVLÁDNY.




Pavol Ondrejko

Pavol Ondrejko

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otec, ktorý miluje svoju dcéru a tak to naveky ostane. A niekedy rád fotím - http://www.vodicak.sk/pilot/shako/ Zoznam autorových rubrík:  Moje pocityStaré príbehyFEJTÓNYŠetrenie v ŠSPár veršovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu