reklama

Poslanecká imunita v dennej realite

Dnes som si čítal  na SME tento článok: http://www.sme.sk/c/5121935/poslankyna-vysmiala-demonstranta-spred-parlamentu.html A tak mi prišla na um jedna príhoda z štvrtku . Išiel som  do Bratislavy ako chodím skoro každé dva týždne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Išiel som po dcéru a aj keď som bol len sám dodržiaval som všetky predpisy cestnej premávky. Ale robím tak väčšinou a pokutu som dostal len za telefonovanie za volantom. Hanbím sa za to a už mam hands-free sadu na autorádiu. Pár kilometrov za križovatkou na Zlaté Moravce, kde sa dá ako tak predbiehať vyletelo spoza mňa slabomodré BMW kombi a asi , no ja som išiel predpisovo 90kou, tak ono asi 120 predbiehalo celú kolónu. Zozačiatku bezpečne, ale ku koncu už podľa mňa dosť riskantne lebo tam bola neprehľadná zákruta. Našťastie sa mu podarilo bezpečne zaradiť a pokračovať obrovskou rýchlosťou ďalej. Asi po dvoch kilometroch ho už zastavil hliadka, ktorá ho zamerala radarom. Policajt prišiel k vodičovi a pozrel doklady a hneď odišiel. Slabomodré BMW pokračovalo ďalej. Tak mu treba pomyslel som si. Na križovatke v Nitre som však spoznal šoféra. Toho času poslanec, niekedy minister. Známa tvár zo známeho hnutia. A už mi zaplo. Zrejme len ukázal preukaz a policajt vedel, že žiadna pokuta nebude. No a pre úplnosť dodám, že tento pán šofér nedodržoval rýchlosť ani v samotnom meste Nitra. Nuž a načo má preukaz na imunitu.

Ja neviem kedy môžu poslanci prekračovať rýchlosť ale svojim zdravým sedliackym rozumom si myslím, že na to nemajú žiadny dôvod. A to ani meškanie do parlamentu.

Tak teda ja nechápem prečo sú poslanci a takýto šoféri chránení. Našťastie, vtedy keď som ho videl ja nikomu neublížil, našťastie. A dúfam, že ani nikomu neublíži.

A prajem si, keď už príde k tomu najhoršiemu, aby ho tá jeho imunita neuchránil a aby si svoj trest zlízal celý. Ale toho sa asi, a dúfam, že ani nedožije. Tým čo to nechápu, tak sa toho nechcem dožiť, lebo by trpeli len neviní a vinník by sa len tíško smejkal spoza svojho „imunitného“ preukazu.

PS: Som za obmedzenie imunity poslancov. Čo vy na to nepodporíme aspoň takto toho chlapca vo vyššie uvedenom článku.

Pavol Ondrejko

Pavol Ondrejko

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otec, ktorý miluje svoju dcéru a tak to naveky ostane. A niekedy rád fotím - http://www.vodicak.sk/pilot/shako/ Zoznam autorových rubrík:  Moje pocityStaré príbehyFEJTÓNYŠetrenie v ŠSPár veršovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu