reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Ondrejko

Pavol Ondrejko

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otec, ktorý miluje svoju dcéru a tak to naveky ostane. A niekedy rád fotím - http://www.vodicak.sk/pilot/shako/ Zoznam autorových rubrík:  Moje pocityStaré príbehyFEJTÓNYŠetrenie v ŠSPár veršovSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Zdedil som dom

Pavol Ondrejko

Zdedil som dom

Zdedil som dom. Rodinný. Bývam v ňom už od malička. Mal som šťastie. V dedine máme ešte jeden a ešte pol domu. Tie pripadli sestre a tak som  ju nemusel vyplácať z toho môjho.

  • 3. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Strašne mi chýba...

Pavol Ondrejko

Strašne mi chýba...

Našu malú sme v pondelok večer zaviezli k starkej. Prespali sme v meste vzdialemom 80 km. Ráno sme sa bez nášho pokladu vybrali do práce. Malá Tamarka ostala.

  • 6. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Keď sa pálenka páli...

Pavol Ondrejko

Keď sa pálenka páli...

Zase sme sa stretli stará partia. Krsný Ďuri, jeho otec- môj krsný otec a môj starký. Vybrali sme sa na furmanské preteky do Detvy. Deň sa vydaril. Večer predtým v správach hlásili, že bude pršať. Nevyšlo im to, celý deň svietilo slniečko. Cestou tam sme brali v susednej dedine uja Pištu. Chlapík neveľký, tak pred sedemdesiatkou, dobrých desať rokov by ste mu ubrali, keby ste mu vek museli hádať. Bol to taký pracant. Nemal stálu profesiu, ale vedel robiť všeličo. Na dôchodku chodil s traktorom do hory. Mal taký starý traktor bez predku, ale dokazoval na ňom také divy, že šoférom riadnych traktorov tuhla krv v žilách pri jeho kúskoch. Bol to aj pracant, aj beťár.

  • 28. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Od pondelka je svet krajší

Pavol Ondrejko

Od pondelka je svet krajší

Je pondelok ráno. Mám za sebou krásny týždeň a zase začína nový. Ten minulý nebol obyčajný. Bol to jeden z týždňov, v ktorom sa zmenil môj život k lepšiemu. A svet začal byť oveľa krajší.

  • 21. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Keď je hrob už pripravený

Pavol Ondrejko

Keď je hrob už pripravený

Stáli sme nad ujovím hrobom. Zajtra by mal 60 rokov. Starký to vystihol: Keby si bol žil, boli by sme teraz spievali a nie plakali. Chvílu sme postáli. Začal padať malý dážď. Akoby aj nebo plakalo.

  • 17. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Živí a mŕtvi alebo Vtedy sa Pán Boh raduje.

Pavol Ondrejko

Živí a mŕtvi alebo Vtedy sa Pán Boh raduje.

O zosnulých len dobre. Samozrejme, veď nič iné ani neviem o nich povedať.

  • 4. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Keď rodí (aj) otec...

Pavol Ondrejko

Keď rodí (aj) otec...

Nebojte sa. Ja nie som prvý chlap, ktorý porodil. Ja som len jeden z miliónov, čo boli pri tom.

  • 3. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Keď drevo puká, chlap sa raduje...

Pavol Ondrejko

Keď drevo puká, chlap sa raduje...

Raz som už písal, že som chlapec z dediny a že ma začínajú baviť dedinské práce. Mnohokrát si pri nich zašomrem a poviem: Ej, v byte by to bolo jednoduchšie. Ale vždy ich potom urobím, vždy sa vytešujem z ich výsledku. Teraz Vám napíšem, ako sme haštrinu chystali. No, ani nie tak chystali, ale ako sme ju brať v hore boli. Pre tých menej znalých vecí, haštrina je smrek, teda strom smrek= haštra.

  • 2. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Križovatka smerom ku šťastiu iných....

Pavol Ondrejko

Križovatka smerom ku šťastiu iných....

V živote som sa dostal na križovatku. Bola to rozdvojka nielen v mojom živote, ale aj v živote mojej manželky. Ja som išiel po hlavnej a chcel som, aby aj ona išla so mnou. Aby sme sa na mape života dostali čo najďalej a čo najbezpečnejšie.

  • 10. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu