reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Ondrejko

Pavol Ondrejko

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otec, ktorý miluje svoju dcéru a tak to naveky ostane. A niekedy rád fotím - http://www.vodicak.sk/pilot/shako/ Zoznam autorových rubrík:  Moje pocityStaré príbehyFEJTÓNYŠetrenie v ŠSPár veršovSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Keď je čo riešiť

Pavol Ondrejko

Keď je čo riešiť

V ten večer stretol Kristínu. Zoznámili sa náhodne na internete. Odkedy sa rozišiel s Andreou, nemal nikoho. Nebola to je ho  životná láska, ako si chvíľu nahováral, vlastne ako mu nahovárala ona. Zabudol na ňu veľmi rýchlo. Vyfajčil síce pre ňu viac  cigariet ako bežne, trochu sa potrápil, ale zistil, že dozrel. Po týždni už bol v starých koľajách. Kristínka bola niečím iná.

  • 7. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 323x
  • 0
Rozhovory s Tamarkou

Pavol Ondrejko

Rozhovory s Tamarkou

Moja dcéra ide mať v lete päť rokov. Už zhruba dva roky vedieme také pre mňa zaujímavé rozhovory. Píšem pre mňa, lebo mi ťažko povedať či aj pre iných.

  • 28. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 427x
  • 4
Poslanecká imunita v dennej realite

Pavol Ondrejko

Poslanecká imunita v dennej realite

Dnes som si čítal  na SME tento článok: http://www.sme.sk/c/5121935/poslankyna-vysmiala-demonstranta-spred-parlamentu.html A tak mi prišla na um jedna príhoda z štvrtku . Išiel som  do Bratislavy ako chodím skoro každé dva týždne.

  • 23. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 263x
  • 17
Som víkendový otecko....

Pavol Ondrejko

Som víkendový otecko....

Tak veru. Rozviedol som sa a moja ex sa odsťahovala do Bratislavy. Okrem  dovolenky pri mori  a pár letných dní trávim so svojou malou Taminou  len každý druhý víkend.

  • 27. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 312x
  • 73
Maďari v našej obci

Pavol Ondrejko

Maďari v našej obci

K nám do obce sa prisťahoval, no lepšie povedané priženil Maďar. Inak zmýšľajúcim  názorom sa to nejako nepozdávalo, ale keď im prvýkrát popýtal pivo a poldeci trochu svoj názor skorigovali. A dokonca už aj náš krčmár rozumie jeho: „Kérek egy sört!“ Je tu už nejaký ten čas a dačo sa už na neho prilepilo, už si pýta „Prosím egy pivo!“

  • 29. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 985x
  • 31
reklama
Keď policajti rozhodujú...

Pavol Ondrejko

Keď policajti rozhodujú...

Včera som sa chystal prepísať auto ktoré som predal. Vybral som sa teda na dopravný inšpektorát. Cestou na dopravný inšpektorát  mi volá nový majiteľ. „Máte starú poistku pri sebe?“ „Áno mám“... odpovedám. Šoféroval som pritom. Pozriem cez moje okno doľava a tam  policajná KIA a policajt  mi už kýva. Zapli majáky a zastavili ma.

  • 12. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 021x
  • 38
Prezumpcia neviny a demokracia v našich lesoch

Pavol Ondrejko

Prezumpcia neviny a demokracia v našich lesoch

Práve som dočítal  článok internetového vydania  denníka Sme – Lesníci sa už neboja. http://www.sme.sk/c/4925933/lesnici-sa-uz-neboja.html.  Zamestnanci upozornili na chyby vedenia. Premiér požiadal ministra o riešenie situácie a samotný obvinený nakoniec sám abdikoval.

  • 9. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 242x
  • 6
Moja prvá postriežka - super relax

Pavol Ondrejko

Moja prvá postriežka - super relax

Kdesi v Amerike začínal pohreb Michaela Jacksona. Ja som sa akurát  predieral  kukuricou k posedu číslo 14. U nás sú posedy číslované, aby ste v knihe návštev revíru  presne zapísali, kde sedíte. V ruke som mal palicu. Predstavoval som si, že je to moja kozlica. Som zatiaľ len kandidátom v tom našom poľovníckom združení, a tak ešte nemám právo nosiť zbraň. Otec ostal na posede číslo 15. Ten je neďaleko 14.

  • 8. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 098x
  • 18
O prítulných medveďoch a medvediciach....

Pavol Ondrejko

O prítulných medveďoch a medvediciach....

V sobotu ráno som sa dozvedel, že v susednej dedine sa na malú návštevu zastavil statný macko(medveď hnedý). Trafil to rovno do záhrady nášho poľovníckeho hospodára. O nejakú tú hodinku neskôr išiel druhý macko len pár metrov od miestneho pohostinstva. V druhom prípade ho videli opití chlapi. Boli však viacerí, takže hádam to nebola len vidina jedného opilca. Včera večer zase TV Markíza informovala, že kdesi v Tatranskej Lesnej boli na návšteve dve statné medvedice a ich osem mláďat.

  • 29. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 002x
  • 8
Preventívne snaženie polície – prvé mnou pozorované zlepšenia

Pavol Ondrejko

Preventívne snaženie polície – prvé mnou pozorované zlepšenia

Bol pondelok ráno. Sadol som do auta a vybral sa do práce. Čas: šesť hodín, pätnásť minút . Prechádzam cez obec Šalková.  Oproti idúce BMW mi niečo signalizuje bliknutím svetiel. O chvíľu už viem, čo. Spoza zastávky vychádza policajt a máva na mňa červenou lopatkou. Za vodičom za mnou sa vyrúti jeho kolega, a tiež ho zastavuje.

  • 29. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 133x
  • 2
reklama
Je to skoro či neskoro?

Pavol Ondrejko

Je to skoro či neskoro?

Nasledujúci článok má za úlohu urobiť „blogový" prieskum  na tému spoločného žitia vo vzťahoch. Hlavnou otázkou je čas kedy majú partneri „skúsiť" alebo inak povedané spolu začať  bývať. Bol by som rád keby ste sa k veci vyjadrili aj vy a to napr. v diskusii.

  • 20. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 703x
  • 4
Keď kamaráti čapujú

Pavol Ondrejko

Keď kamaráti čapujú

Riešil som niečo v sebe. Trápilo ma to a po ruke som mal iba jednu dobrú kamarátku na Skype. Otvoril som sa jej a ona mi povedala svoj názor. Dosť sa stotožňoval s mojím a veľmi ma tým potešila. Vedel som, že to čo si myslím ja, si myslí aj iný človek opačného pohlavia, a tešil som sa s toho. Znelo to od nej úprimne, a aj keď to bolo niekedy bolestivé, bolo to tak. Pochopil som, že ak sa nepáčim jednej osobe, páčim sa osobe inej. Pochopil som, že ostávam sám sebou, len potrebujem iného partnera, ktorému sa to čo robím a plánujem bude páčiť. Partnera, ktorý ma bude mať rád preto aký som od začiatku až do konca. nebude si ma idealizovať a nebude čakať dokonalosť.

  • 17. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 757x
  • 0
Ste si istý, že Vaše auto sa dá otvoriť len Vašim kľúčikom

Pavol Ondrejko

Ste si istý, že Vaše auto sa dá otvoriť len Vašim kľúčikom

Tento príbeh s askutočne stal. Sú svedkovia a keď bude treba tak to aj predvediem.

  • 14. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 492x
  • 15
Konečne sme si ľahli do postele...

Pavol Ondrejko

Konečne sme si ľahli do postele...

Konečne sme si ľahli do postele. Maličká bola unavená, ale spať sa jej nechcelo. Bola to jej prvá noc u oca na prázdninách, ktoré majú 2 týždne.

  • 23. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 392x
  • 6
Vyvetral som si hlavu

Pavol Ondrejko

Vyvetral som si hlavu

Potreboval som sa zbaviť pár myšlienok. Zvolil som si teda výlet na bicykli. A tu je pár fotiel krajiny, kde žijem a kde bikujem, ked ma bolí duša.

  • 14. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 848x
  • 2
reklama
Všetkým šialencom na silných autách

Pavol Ondrejko

Všetkým šialencom na silných autách

  • 4. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 906x
  • 28
Všetci sa zídeme raz v jednej posteli...

Pavol Ondrejko

Všetci sa zídeme raz v jednej posteli...

Píšete tu o kadečom ale ja idem písať o veci, ktorá je pre mňa veľmi dôležitá. Zo všetkých vecí hádam najdôležitejšia. O posteli.

  • 25. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 118x
  • 2
Neboj sa ma, ja nie som drakuliak...

Pavol Ondrejko

Neboj sa ma, ja nie som drakuliak...

Hojdal som moju malú dcéru na hojdačke v parku. Pozrel som sa cez cestu a videl som staršiu osôbku, podopierajúc sa francúzskou barlou. Mala ružovú bundu a vôbec sa nezmenila. Naša učiteľka biológie. Zakýval som jej a ona mi odkývala.

  • 25. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 829x
  • 1
Včera sme oslávili 2 roky...

Pavol Ondrejko

Včera sme oslávili 2 roky...

Tak včera sme oslávili 2 roky! Tak veru,  ak povieme, hoci 63072000 sekúnd, 1051200 minút, 17520 hodín, 730 dní, 104 týždňov, alebo 24 mesiacov - máme proste 2 roky.

  • 22. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 355x
  • 5
Za vraždu vlastne môže vyšetrovateľ...

Pavol Ondrejko

Za vraždu vlastne môže vyšetrovateľ...

Som veľmi šťastný, že naši vyšetrovatelia sú snaživí. Za každú cenu treba dostať zločinca do basy. Samozrejme uznávam aj justičné omyly, a tak podobne. A za tie sa musí republika aj ospravedlniť a aj vyrovnať s poškodeným.

  • 21. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 982x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu