reklama

Ste si istý, že Vaše auto sa dá otvoriť len Vašim kľúčikom

Tento príbeh s askutočne stal. Sú svedkovia a keď bude treba tak to aj predvediem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Dorazili sme do cieľa služobnej cesty. Vybrali sme veci z Fábie. Išiel som ju zamknúť. Klúčik nefungovala. Ani zo strany spolujazdca ani zo strany vodiča sa auto nedalo zamknúť. Hovorím kolegyni, že si sadnem dovnútra a zaistím centrál a ona nech to skúsi odomknúť zvonku. Skúsila. Vodičove dvere sa otvoriť nedali ani zvonku kľúčikom. Obišla auto skúsila to na strane spolujazdca. Odomkla. Bez problémov. Dohodli sme, že teda auto ručne zaistime a budeme ho otvárať tak ako sa to dá. Ponáhľali sme sa plniť pracovné povinnosti. Po hodine som sa vracal niečo zobrať z auta. Siahol som do vrecka kde by mal byť kľúčik od auta. Bol tam a bol tam aj kľúčik od mojej Felície. A vtedy mi zaplo. 

V zamyslení som zamkýnal služobnú Fábiu kľúčikom od súkromnej Felície. To, že sa zamknúť nedalo to chápem. Nechápem však prečo sa dala služobná Fábia otvoriť, kľúčikom od staršieho auta. Pripomínam, že kľúče týchto áut sú veľmi podobné, no ale aj veľa iných kľúčov je si podobných a neodomkýnajú rôzne zámky.

Z dôvodov uvedených vyššie, som chcel vyskúšať ten môj kľúčik aj v iných Fábiách, ale nenašiel som si už na to čas. Nebudem teda písať či ten môj kľúčik otvára aj iné Fábie resp. či to dokážu iné kľúčiky od iných Felícií.


Možno to bude trochu zaujímať výrobcu. Možno to bude zaujímať majiteľov Fábií a Felícií. Možno to nezaujíma nikoho
A mňa by celkom dosť zaujímalo, ak to teda funguje aj na iných autách, čo by mi povedal poisťovňa keby som povedal, že mi vykradli auto a nenašli by sa žiadne stopy násilného vniknutia doň.


Pavol Ondrejko

Pavol Ondrejko

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otec, ktorý miluje svoju dcéru a tak to naveky ostane. A niekedy rád fotím - http://www.vodicak.sk/pilot/shako/ Zoznam autorových rubrík:  Moje pocityStaré príbehyFEJTÓNYŠetrenie v ŠSPár veršovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu