reklama

Opíjajte sa nádejou...

V jednom svojom článku som napísal na adresu jednej ženy aj toto: „Bola to vraj žena, ktorá za to stála. Vraj ju ľúbil tak inak ako tú prvú a vraj ju nedokáže prestať ľúbiť. Vraj tie budúce budú len náhrada za ňu vraj ich bude porovnávať.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Písal som to keď ma ten vzťah čerstvo ranil. Keď som ju ľúbil a videl ju cez ružové okuliare. Tiež som to písal lebo bola neporovnateľná s tými, ktoré som dovtedy poznal.

Čas lieči všetky rany. Čas vytriezvúva. A ta po čase prišlo niečo iné. Oslovenie dobre vyzerajúcej slečny, ktorej profil sa mu pozdával. Bola pekná a vedela čo chce. Po pár prehodených slovách prišla prvá kávička. Potom prvý čajík a prvý krásny bozk. Nasledovalo veľa krásnych bozkov, krásne prvé milovanie. Krásne dotyky, krásne lichôtky. Čas plynie a plynie krásne. Mám chuť urobiť čokoľvek aby to tak ostalo. Odísť aj na koniec sveta, kde to vôbec nepoznám a začať to tam od nuly. Od nuly so svojou jednotkou alebo jedinečnou... Prosto len s ňou a samozrejme so všetkým čo k nej patrí a čo patrí ku mne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zistil som, že sú aj iné také dobré, ba ešte oveľa lepšie. Zistil som, že ju dokáže ľúbiť a prestať ľúbiť. Aj keď som na tie slová zabudol a ona mi ich pripomenula, porovnal som ich. A tá nová vyšla z toho tak ako chcela.

Život začal mať peknú tvár. Krásnu tvár, ktorej črty si určia oni sami. Keď sa ten jeden bude mračiť ten druhý ho rozosmeje. Keď sa ten jeden bude smiať bude sa smiať aj ten druhý.

Neveril som v niečo také. Teraz verím. Hovorí sa, že nádej umiera posledná. Ja si však myslím, že nádej vôbec neumiera. Treba ju hľadať a ona sa vždy nájde. Je krásne to opäť prežívať. Je krásne opäť plánovať a je krásne opäť žiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno to skoro skončí, možno to už skončilo. Ale viem, že ak aj áno, nádej neumrela....

Pavol Ondrejko

Pavol Ondrejko

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otec, ktorý miluje svoju dcéru a tak to naveky ostane. A niekedy rád fotím - http://www.vodicak.sk/pilot/shako/ Zoznam autorových rubrík:  Moje pocityStaré príbehyFEJTÓNYŠetrenie v ŠSPár veršovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu